سرآشپز عسل

آشپزی با عسل

سرآشپز عسل

آشپزی با عسل

من در این وبلاگ میخواهم پختن غذاهای مختلف با عسل را به شما آموزش دهم که طعم جدید برای شما خواهند داشت با من همراه باشید

طبقه بندی موضوعی

خورش فسنجان عسلی

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵ ق.ظ

خورش فسنجان عسلی

واقعیت رو بخوام بگم خورشت های اصیل ایرونی، همشون برای من خوشمزه و دلچسبن ولی خورش فسنجان عسلی یه چیز دیگه اس. اغراق نکردم اگه بگم خورشتی نیست که به اندازه فسنجون دوست داشته باشم. البته من تنبلم و با اینکه این غذا رو خیلی دوست دارم،
فقط گاهی برای مهمونی ها درستش میکنم. شاید به این دلیل که پختش زمان و حوصله ی زیادی میخواد. دراین مطلب طرز تهیه خورشت فسنجون رو مرحله به مرحله میذارم برای اون دسته از دوستانم که خیلی این خورشت رو دوست دارن ولی خورشتشون جا افتاده نمیشه.

خورش فسنجان عسلی

مواد مورد نیاز خورش فسنجان عسلی:

  • ۴۰۰ گرم مرغ
  • ۱۲۵ گرم مغز گردوی چرخ کرده
  • ۱ فنجان رب انار
  • ۳ قاشق غذاخوری پیاز داغ
  • ۳ قاشق غذاخوری عسل
  • ۵ فنجان آب جوشیده و زعفران به اندازه‌ی کافی

طرز تهیه خورش فسنجان عسلی:

مرغ‌های قطعه قطعه شده را همراه با گردو در روغن تفت دهید و رب انار را به آن بیفزایید در مرحله‌ی بعد،‌آب جوشیده و زعفران را اضافه و درب قابلمه را بگذارید تا خورش، پخته و جاافتاده شود.
پس از آن که خورش اماده شد، عسل را به آن بیفزایید و خوب هم بزنید تا به طور یکنواخت پخش شود.

  • علی جرجانی

خورش فسنجان عسلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی